jatuh tilam lalu tertomos ke lantai...

kul 4 pagi, tiba2 dani menangis macam kena air panas..hikhik.. kelam kabutla kitorang bangun.. tengok-tengok dia dah kat atas lantai.. haishh..lasak sungguh kamu, dani..

sebelum ni, katil kitorang mmg dah punggah siap2 n simpan dalam stor. yang tinggal tilam je. tebal kan.. bantal dah sendal siap2 kat tepi tilam. dah dekat 2 bulan kitorang berjaga-jaga supaya dani tak jatuh tilam.. sekali, malam tu kitorang terlupa nak sendal bantal, dan masa itu jugalah dani jatuh.. adui duii.. macam tau tau je yang mama ngan papa dia terlupa nak taruk bantal tu..

nampak tak merah kat pipi belah kiri tu.. sakitlah kot, hahaha.. sampai menjerit2.. habis la jiran2 bengang je ngan mama nanti tau..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
1 comment

Popular posts from this blog

Tips hapuskan ulat gonggok

Tanda-tanda nak bersalin

Panduan Nak Daftar Anak Ke Tadika MAIWP