Monday, November 15, 2010

gambar dani mula mengesot

ingat tak entry ni : dani mula pandai mengesot


dani mula pandai mengesot bila umur dia nak masuk 8 bulan. ye, aku tau dia lambat mengesot..takpe, janji dia sihat dah cukup buat aku ngan enady gembira..

hari tu aku ada amik gambar dia jugak selain dari amik video. sudah lama. rasa cam rugila tak aplod dalam blog ni.. korang layankan ajae ek..

buat adik-adikku : ijai, anep, kakyang n ika.., korang mesti rindu kat dani kan.. nanti raya haji kita jumpa k.. tak sabarnye..





♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

2 comments:

mAr@ZiEy said...

Ohhh Dani yg terCute..meh ketemu Àish meh..hehehe

p R i n c E S s _ N said...

x lame lg bole blari da ni...