bos kesayanganku nak kawen

akhirnya, rahsia yang tersimpan dalam hatiku selama setahun lebih ni terungkai sudah.. sapa yang selalu follow kisah aku kat blog ni mesti dah kenal kan ngan bos kecik aku tu, ciksu..

tadi pagi, edaran kad kawen telah dibuat. memang menjadi suprise yang dirancang hampir setahun ini walaupun ada yang dah dapat menghidu perhubungan antara ciksu dan faizul.. oh ye, faizul ni seksyen sebelah je ngan seksyen aku..huhu..

nanti aku update gambar2 mase edaran dibuat.. ramai yang terkejut bila tgk nama pengantin.. unexpected..hahahha

jom layan kad kawen yang super duper cantek ni...bagi aku la..bagi korang aku tak tau lah..hehe..





♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

5 comments:

CikPuanMiera said...

hahaha.
memang xsangka kot!!!

Ayuraza said...

cantiknyer kad..
tahniah ciksu..

pRincESs_N said...

cantek kad kawen die...

Unknown said...

nice kad kawen tu! cantekkk

diela said...

canteknye kad kawen tuh...laen dr yg laen... =)

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...