Monday, October 4, 2010

sudah ada pemenangnya


tahniah to Zita

hadiah seperti yang dijanjikan akan aku carik kat tempat aku nak g bercuti nanti.. tapi macam lambat lagi la nak bagi hadiahnya.

adakah anda sanggup menantinya wahai Zita?

tak lama lagi pun. hujung bulan ni je.

sila email kat saya nama penuh dan alamat anda dan juga no. phone supaya senang saya nak hubungi anda..

terima kasih kerna sudi menyertai contest ni..

kepada yang tak menang tu, nanti aku buat contest lagi k... tungguuu..:)


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments: