mama, ananla!

"mama, ananla amik damba nani"..(mama, janganla amik gambar dani)

hahaha..agaknye la dani cakap macam tu kan. sebab asyik kena amik gambar je kan..hehe.. sori ye dani, mama ko ni memang gile tangkap gambar dan juga bergambar. ni kes malam tadi la ni. takde buat ape kan..aku ngan papa dia dok melayan dia jela.. pandai membebel dah dani ni.. nanti aku upload video dia membebel tu..hikhik..




♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Dua Tahun Iman

Cerita 1 tahun Iman :  http://honeysour00.blogspot.my/2017/04/satu-tahun-iman.html Kek yang sama Makanan yang sama Tukang sponsor k...