Monday, October 25, 2010

bila mama sibuk ber'on9'



dani aku biarkan dia golek2 atas tilam. keliling dia wajib kena pagar sebab dia suka golek2. mula2 elok je kat tengah-tengah, pastu taip2 tak sampai 5 minit, dah ke hujung tilam dah..hah! tak ke risau tu..huhu..

nilah aktiviti hari minggu kami...

golek2 atas tilam main ngan dani, kejap-kejap kang on9, pastu golek lagi..tertidur..pastu lupa nak masak..hahahha..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

4 comments:

Sidratul Muntaha said...

ahahahha..
aku pun sama
time online
zahraa' ku biarkan golek2...

CikPuanMiera said...

lupa nak masak?
haha.
i loike!

♥ QaseH ♥ said...

geram tgok dani ni,,,biler r agagnyer dpt jp ni

NURUL said...

time nurul online raina pun nak ikut sama sekali so raina dok ketuk22 laptop tu