wedding nasya & syarafi @ Meru, Klang


plan hari ahad lepas, ke wedding sahabat ketika di kampus, Nasya dan Syarafi kat Meru, Klang. walaupun kad jemputan tak diterima tapi aku datang jugak hahahahaha... tak malu betul. eh, tapi taklah... nasya memag dah jemput siap-siap mase open house umah dia tahun lpas..setahun sudah..patut bulan 5 nikah nye, tapi atas sebab-sebab yang tak dapat nak dielakkan, delay ke bulan September.. tahun ni ko buat kenduri ko kawen kira sekali ngan open house ko lah kan nasya kan...=p

aku memang tak sabar nak g wedding nasya. sebab aku akan jumpa ramai kawan-kawan mase alam kampus dulu. kira reunion la.. best.. masing-masing dah lama tak jumpa.. macam-macam cerita, masing-masing dah berjaya ngan karier masing-masing..
aku, dani n Su.. bestfrens mase kat itm perak dulu. lama tak jumpa kan sue. rindu betul zaman dulu.
family potrait jap.. suka la gambar ni. nak cucilah..

perkara wajib! bergambar ngan pengantin. aku memang suka datang lambat-lambat bila pegi kenduri kawen. inilah sebab utama.. dapat bergambar ngan pengantin n pengantin akan ingatla sampai bila-bila yang aku datang wedding dia.. hahaha.. time aku dulu, aku ingat lagi tau sape yang datang, sape yang tak datang..hikhik..yg tak datang tu, aku paham. jauh satu, ade komitmen lain lagi kan..:)


ex-student dip in photography batch dec 2002-dec 2005. kecuali sorang yang bernama ila =p dua dari kiri. dia student fashion. sama batch la.. enady ngan dani tu abaikanla ek.. dorang bukan ex-itm..hehe..

hasil tembakan dari Shah. bf Yana. walaupun ko student IT, terer jugak bab-bab nak memeriahkan gambar ni ek..

aku ngan nasya n dani.. tahniah Nasya.. semoga mnjadi isteri yang baik dan solehah..

aku n nasya close up. perkara wajib jugak...

dah balik tu, masuk kete tak sampai pun 2 minit, dani dah terlelap tido.. hahaha.. tula.. dah puas kena gomol ngan auntie-auntie cantik tadi ek. dani bila tengok kawan-kawan aku yang pakai subang ke..yang meghelip-meghelip baju ke.. amboiii.. suka je kene dukung tau.. tak meragam langsung. akibatnye, tertido keletihan..dani dani..:)

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

1 comment:

missrivebell mumun said...

Comelnyer Dani.. dah besar da die.. =) kejap je rasa kan..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...