Monday, September 27, 2010

rendang cap bonda

lupa nak cerita.

just untuk kenangan diri sendiri.

mase hari raya ke-enam yang aku nak balik ke Putrajaya tu kan, awal-awal lagi aku dah request kat ibu yang aku nak bawak balik rendang.

aku beli ayam 2 ekor pastu suh ibu masakkan...sedap woooo...

balik dari kampung tu, 2 hari tu makan lauk rendang je..masuk fridge pastu nak makan panaskan..tak nak makan masuk dalam fridge..sampai la habis..lupa pulak nak tangkap gambar mase rendang tu penuh satu kuali..

thanks ibu masakkan rendang untuk along...along sayang ibu....

p/s : ibu aku hari2 kot bukak blog aku sebab nak tengok perkembangan cucu dia..hehe..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments: