Tuesday, September 7, 2010

nak gunting ke tak gunting

masih berkira-kira mahu gunting atau tak rambutnye itu..sayang la..dahla mase baru bersalin ari tu bidan dah botakkan kepalanya. ni pun papa dia kate nak potong botak no.3... alaaa..aku tak setuju tak setuju.. sayang kan rambut nya yang lembut itu..

tapi kesiannn..dia macam rimas je..terpisat-pisat tangan dia tu kat muka nya..huhu.. lpas raya la mama potong ye sayang..kita raya dulu.. dani nak buat rambut spike kan..hehe.

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments: