bowling selepas bersalin

belajar menjadi ayah dan ibu yang sudah punya 2 anak..kihkih..yang seri dukung tu dani lah.., yang suaminye aka shahrul tu, anak dorang..marisa aka sakinah..tettamu kehormat..hihi

hikhik..tajuk macam lame je tak main bowling...padahal mase dani 2 bulan lebih ari tuh dah aku bantai main bowling..itu main secara sopan...semalam main secara tidak sopan..wakakaka..tidak sopan macam manakah itu? hurmm...maksudnya kegembiraan yang melampau batas2 sehingga terlupa bawak laki n si kecik itu..hihi..ampun ampun...terasa bujang la...

tu tuuu..nmpak aku yg tgh mmbuat balingan tu...ecehhh..

semalam Seksyen aku anjurkan pertandingan bowling tertutup antara zon-zon 5s kat opis aku ni..ade 5 zon so, 5 group la...zon ceria, zon awani, zon ria, zon oasis, dan zon prima...hahha..nama2 astro..;)
mmg meriah la malam tadi..

bertempat di alamanda la..mane lagi tempat paling dekat kat sini yg ade bowling..stat kul 8.30 malam...

sambutan sangat menggalakkan... hepi giler.. wahai pengerusi kelab moneyfesto aka cik misha..., ujung tahun kita buat lagi ek..seronok sangat...hilang segala tension kerja-kerja kat opis tu kan..

prestasi aku merudum..ecehwahhhh...hahaha...betul la.. selalu main mesti pin 100 ke atas...tapi semalam last frame dapat 80 je..penat dah kot...yg kelakar, dahla aku sampai lambat..sampai2 je terus kena baling...sekali strike lak tu..huhu..clap utk diri sendiri...

dani ngan enady mesti la aku hangkut sekali kan..tu yang lmbat sampai tu...hehe.. ade anak kecik mmg kena awal2 bersiap kan..;)
dani yang very bery the baikkk...thanks to mylevi devi hasben..sebab tolong jaga dani..

dani sangatlah baik malam tadi. takde pun meragam...cuma merengek nak susu je...kasik susu diam la dia... dani memang..kalau aku bawak dia berjalan..mmg behaveee je... cuba kalau cuti sabtu ahad tu tak keluar rumah..hadoii la..meroyan aku melayan dia tau...jadi hulk sekejap..masuk kete pasang air cond senyap ko.. siap gelak-gelak lagi..haiii dani dani.. stress mama ko ni tau..seb baik kecik lagi. nak marah pun bukan dia paham..takpe, tunjuk sikit2 dulu kegarangan aku ni..haha..garang ke? aku ngan enady dah decide, nak ajar anak, sorang kena garang n sorang kena lembut. maksud garang tu takdela garang bebeno kan...garang tegas cam tu la.. aku pilih jadik garang..huhu..enady jadi lembut..tgk caracter jugak la.. enady ni cool orang nye..aku ni cepat tempre sket...tak caya, tanya adik aku..hihi..

ok dah melalut ni..nak citer pasal bowling..lain plak yg dicerita nya...

game semalam habis dlm kul 11.00 malam..

dan keputusannye baru dapat tadi...

pemenangnye adalahhhh...

ZON CERIAAAA!!!...

zon aku lah tu..hihi..

congrates tu my team..ciksu, en.fahmi n bigbos..(BB)

bergambar kenangan sebelum pulanggg..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

3 comments:

pRincESs_N said...

sonoknyerr men bowling rmai2...org preggy ley main x..??

Anonymous said...

wah beznye dia main bowling hehe kita pon suka main bowling juga tp xterer pon saje baling2 je

IbuHani said...

comel je kami satu family termasuk dani.. hehehe

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...