Tuesday, August 10, 2010

6.7kg ke 6.9kg


semalam g poliklinik An-Nur kat Presint 15 tu bawak dani g jumpa doktor..

Dani batuk... selesema takde sangat.. tapi hati ni risau jugakla kan..

tu yang terus bawak dani jumpa ngan doktor...

lega hati bila doc cakap paru2 dani ok..kahak takde.. cuma bila dia batuk tu yang paru2 akan tertutup ape ntah..aku tak ingat dah doc tu cakap ape...sebelum masuk macam2 plan nak tanya ngan doc tu. bila masuk dalam..dah ilang semua da..hehe..

bila sebut nama dani je utk dipanggil masuk.. doctor tu cakap.. wahhh..dani Adamaya...adeiii...tak dapat lah den nak nolong..mmg ramai bila tanya nama baby ape? muhammad Dani Emir.. oo dani..ni mesti suka tgk citer adamaya ni.. tsk tsk tsk.. anak aku diberi nama sebelum cerita itu ditayangkan di TV3 ye...kebetulan plak, bila nama dani didaftarkan, petang tu keluar citer Adamaya tu..

masuk n doc check paru2, tekak... pastu timbang berat dia..6.9 kg ok.. erk!..takkan seminggu je leh naik 200 gram..last week g check up 5 bulan, berat dani 6.7kg...

eh eh..aku bukan merungut tau berat dia naik...

suka lagik ade...hehehe

well done dani!..gud anak mama... minum susu banyak2 lagi ek... nanti ko yang gemuk mama ko plak jadik kurus sebab asyik bangun tengah malam buat susu...n tak cukup tdo...hehe


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

3 comments:

YanDarwisy said...

Alahai...cutenya Dani. Chomel!

JIVEBUMZ said...

dah berat rupanya..jenuh acik nak dukung dani nanti...

bila nak datang umah akak? nti kite plan buka puasa ramai2 nak?

:: p R i n c E s S _ N :: said...

aku rs ms jmpe ritu kecik je ank ko..ni pic mcm bdk da pndai jalan ok..