Saturday, July 24, 2010

sabtu @ opis

kul 2.30 tadi aku sampai opis...
datang untuk setelkan keje mane yang patut..
tak nak aku kejadian semalam berulang lagi...
sangat takut...
nasib ku baik sebab dapat bos yang sangat memahami..
thanks ciksu n En.lee back up aku semalam...
dah ternyata memang salah aku...
kesalahan yang melibatkan mase depan periuk nasik ku..huhu

dani dah tentu aku hangkut sekali...
tgh tdo tu..
buat kerja secara cepat dan dah habis,
baru aku ngadap blog ni...

enady g mancing ngan adik aku ijai...
takpelah, aku relakan aje...
sebab ade ijai..hehehe...
kalau takde ijai, mau aku muncung sedepa kang..
hikhik...

oklah, nak balik dah..
tata..

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

2 comments:

::ainbutterfly~ said...

k nana,dani takmo susu bdn dah ke..adoi..kalo ain pn touching gak tuh..jap je kot tu sbb dia baru menerap..excited sgt..rindu btl sama kamu dani..jgn notty2 taw!

:: p R i n c E s S _ N :: said...

jnji keje siap kn laling...baiknyerr dani ikut mama g opis...