Monday, July 26, 2010

aku rindu!

mama rindu saat-saat breastfeed kan dani..

rase nak nangis saat ini...

dani....kenapa dani tak nak nyusu kat mama dah?

dah macam-macam cara mama buat untuk bagi semula dani nyusu terus dari breast mama ni. tapi dani tetap menolak sambil menangis + meraung...huhu...dengan mama mama sekali nangis..

kenapakah dani?

_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_

sekarang ni dani masih lagi minum susu ibu. tapi pakai botol la. mase aku keje, aku hantar semua susu ibu kat babysitter dani. bila aku balik keje je kadang2 aku tak sempat nk standby susu yg dari dalam peti ais, dani dah meraung-raung nak susu.

susu formula aku kasik bila malam je dlm kul 12 tgh mlm sampai kul 6.00 pagi dan kalau g jalan2.. dani kan tak nak nyusu dari badan lagi, terpaksaa... bukan aku tak nak susukan dia, malah aku rindu sangat2 nk nyusukan dia.. bila dengar atau baca ibu2 susukan anak masing2..huhuuh..aku jadik sedih..tsk tsk tsk...

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥