Saturday, June 26, 2010

sabtu yang best


sebenarnya sabtu yg biasa2 je...

aku berdua je ngan dani..enady g keje dah pagi2...seronok la sebab leh tdo lame2. lpas subuh terus tdo balik..dani pun tdo...haha..kul 10 baru bangun...seb baikla kain dah basuh siap2 malam tadi..tinggal nk sidai je lagi...

yang jadik bestnya sebab aku leh gomol dani puas2..hahaha..sian dani dapat mama macam ni..kuikui

yelah kan, isnin sampai jumaat konfem la tak leh gomol2 dani sebab keje 8pg-5ptg. amik dia malm tu kejap jela dapat main sebab dani tdo awal sekarang..kul 10.30 gerenti tdo sampaila esok paginya...cian kat papa dia la..dapat main kejap je ngan dia..

hari sabtu seronok sebab dapat mandikan dia n main2 air ngan dia... bila aku mandikan dia kan, mata dia mesti tepat pandang muka aku..hahaha...takut kot aku terlpas ke ape kan...tapi dani gud tau sebab aku mandikan dia air sejuk, tak nangis pun...gud dani..:)

lpas mandikan dia mesti dia haus nak nenen...hisap nenen sambil mulut dia bising2 ape ntah..haha..cutee je...pastu terus tdo...seee..senangkan nak jaga dia...bila dan tdo terus cepat2 aku mandi n buat segala kerja rumah like masak, sidai baju, sapu sampah, on fb..(erk, tu keje rumah ke? =p) dan lain2 la...

dani sekarang dah umur 3 bulan 2 minggu... dah suke ajak kita sembang2 ngan dia.. geram tau... jgn sampai mama gigit dani lagi ek..kikikiki..=p



♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

No comments: