Sunday, May 23, 2010

dup dap dup dap

hahaha...

dup dap dup dap tgu suami pulang...sket2 terjenguk2 kat pintu sliding tu..hihi...padahal keta lain yg lalu depan umah..depan umah aku ni ade bonggol uols..tu pasal la bila nk kete lalu depan umah bunyik nya macam kete tu parking depan umah aku..kunun2 ade orang datangla..ecehhh...

enady msg, dorang gerak kul 6.30 ptg tadi...kalau ikut jarak perjalanan dari Jengka sampai ke Putrajaya ni adela dalam 2 jam setengah...huhu..sekarang dah kul 8.30 mlm, lagi setengah jam..tak sabarnye...

dani tdo..nyenyak dia tdo...ari ni dani takde banyak buat peel..eh, hari2 dani takde buat peel...meragam pun tak..syukurrr...gud anak mama...senang jaga mase kecik ni..tak taula beso nanti..harap2 tak la..:)

di sini, aku nak ucapkan jutaan terima kasih yang tak terhingga kepada jiran belah kanan rumahku yang sangat baik hati..terharu tau...tengahari tadi ina n shah ajak aku makan umah dia...makan nasik ayam..sedap plak tu...ingat nk tambah tapi dani dah nangis pulak..hahaha...shah tanya, kenyang ke yana? aku cakap dah dah..haha..padahal aku teringi nk tambah sikit lagi sebab sedappp...boleh bukak kedai la ina..caiyok...:p

dani tak banyak ragam ari ni..gud dani...cayang dia..

hanya berdua..sedih..sob sob..:(

udah celik..idung kembanggg..haha


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

3 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh..comeynyerrr si dani nih..

JIVEBUMZ said...

alolo sian kena tinggal jap yer..
nana, sok akak nak g kajang ade keje sket.. so after keja ingat nak jumpa nana jap.. boleh ker?

Anis's Journal said...

nampaknye akak kene blaja la dengn dia, bleh la ambe gi makan nasi ayam umah kak pulok keh keh keh