Wednesday, April 7, 2010

nenek dani belikan romper


baju baru~~~romper...
sesuaila pakai waktu siang..idakla panas kan...
nenek dani aka ibu aku yg belikan...
thanks ibu...
dani pun nampak cam selesa je pakai baju tu...

hahaha..ni ade cerite kat gambar ni...
cuba pk camne bende alah yg kaler ijai tu ade kat atas muka dani...means..terapung...
mase aku nk amik gambar dani, ibu aku tgh agah2 dia dgn bende ijau tu sebab nk kasik dia bukak mata...sekali terlepas dan aku tersnap gambo ni..hahaha..sian dani..seb baik bende ijau tu lembut je..


♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

1 comment:

Adlina Husaini said...

cutenya dia romper putih bersih..ina suka juga dengan romper, senang nak tukar pampers =D