contest : GIVEAWAY FROM DAMIA

bila dok rumah keboringan berpantang dan bila si anak udah tdo, aku mulalah mnjelajah ke blog2 korang tau..walauapun ade yg aku tak tinggal jejak tapi aku baca tau korang punye blog...

ok..aku jalan2 kat blog orang..jumpalah contest ni...Giveaway From Damia..
very simple contest..just buat satu entry utk contest ni..tapi ade syarat2nye...jopm kita tgk ape syaratnye...

first...
kena jadi follower utk penganjur contest ni...http://ibudamia.blogspot.com

-aku dah pun mnjadi follower nana yang ke-222
second,
letakkan banner utk Giveaway From Damia ni kat entry dan sidebar korang dan sertakan link nye sekali..

ok..selesaii...
mudah kan..simple n easy...
ok korang..bagi sape2 yg nak join contest ni boleh lagi sehingga 25 April 2010...
cepatttt...

akhir sekali...

untuk Damia...

"Auntie ucapkan Selamat Hari Lahir kpd Adik Damia pada 13 April ni...semoga mnjadi anak yg solehah, dengar kata ibu bapa, dan menjadi anak yang berguna utk dunia dan akhirat..aminnn"

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥

1 comment:

Nana said...

ok tq for joined, cantik no tu 222,heheh...
god luck

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...