baby mengeliat tandanye dia nk besarkan badan


-
sekarang ni dani lagi bertambah kuat mengeliat...bila tdo pun mesti bunyi eh oh eh eh..haha..aku tak reti nk eja bunyinye dia ngeliat tu...bila dah ngeliat mesti tdo balik...mula-mula dia blaja ngeliat ingat dia nk nak nangis bila macam tu...bila dah lama-lama tak rupanya...

-
mak akula cakap...tu dia nak mmbesarkan badan la tu...aku tanya lagi, ika dulu mase kecik tak macam tu pun...isshhh..ade..cuma tak kuat je bunyinye..laki kuat kot..hehe..ye ke...tula bila setiap kali dia ngeliat..aku bayangkan badan dia akan kembang dan mengembang dan seterusnya tembam tembam..huhu..bestnya nk gomol bila baby tembam tembam kan...



suke tgk mulut dia..elok je terbntuk nipis...ikut mulut sape ek?

♥ mama Muhammad Dani Emir ♥
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...