sekitar majlis resepi sebelah lelaki : anas & ain

hari ahad bersamaan dengan 31 januari 2010 : majlis perkahwinan belah lelaki sepupuku, ain di Banting, Selangor...aku sangat excited nk pegi sebab rombongan dari Kg. Gajah satu bas akan tiba...dalam bas tu ade ibu ngan ayah aku..juga ika...sangat rindu nk jumpa ngan dorang...
janji ngan adik aku yg sorang lagi, anep utk mengambilnya di Stesen komuter Shah alam...namun janji tinggak janji..janji nk sampai kul 10 pagi..kul 12 baru sampai.hangen tak...naseb baik ade reason yg boleh accept la..tren rosak n lembab..takde ekon pulak tu..hikhk..sabor ye dik...

ok, kami berempat satu kete : aku, enady, ijai n anep...terus gerak ke Banting..oh ye, abg gee n kak shima satu kete, radhi n pudin satu kete sudah menanti di Tol kat Bandar Puteri tu..tak tau ape nama tol tu...yg tau tol paling last kat KESAS tu yg nak ke Klang n Banting..

elok2 sampai simpang umah pengantin, ade bas yg bawak rombongan Cik Ah kat depan...elokla, sampai serentak..sorang lagi sepupuku, nor n husben enal pun srentak sampai...gud gud...sampai same2 ..baru meriah sket kan..

ape ntah yg digelakkan dek kak shima tu..hehe..

siap ade flower girl..kelasss gitu...

aku n ika..budak ni sentiasala ngendeng ngan aku, tknk berenggang...mentang2 nk dapat anak sedara...siap cakap..tke cre my niece ye along..haha...

rombongan dari pihak perempuan...ramai kan...happening je...



mmg terbaikla ayam goreng ni...sedappp...nk balik sempat gak aku telan seketul..hikhik

nor (makbuyung juge), ika, ibu n aku...
tak pnh lagi jumpe scallop kaler ijau nak biru2 gini...cantekk...

kami sedondon...=p

sebelum balik, harusla bergambar dgn pengantin...




rombongan dah nk balik..kami pun nk balik juge...babai ika..jumpa cuti raya cina nanti ye..along balik kampunggg...

♥ honey ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...