saya adalah surirumah sepenuh masa

hehee..aku sambung dari tajuk kat atas tu ek...
weekend saje...tu pun sabtu je...kalau si suami keje..hikhik...
biasanya ahad dia tak keje, dia la yg akan tolong segala-galanya (cuma bab masak je dia serender..rajin lagi adik aku si ijai tu..nk masak lauk feveret dia, konfem dia akan offer diri tolong aku kat dapur..)
sabtu aku sensorang je kene buat keje umah...tupun tgkla tahap kerajinan aku macam mane...
selalunye, bangun pagi basuh baju, sidai baju, sapu umah..kalau rajin aku mop lantai...pastu baru masak...sebab si suami ni balik keje kujl 3 ptg...jadik aku lambat la aku masak...kul 1 tghari baru nk hegeh2 masuk dapur..hihi...bersilat la org kate..

pagi ni dah setel buat keje...tgh dok pk nk masak ape ari ni...huhu....
dalam freeze ade ikan selar kuning yg kecik2 tu...nak goreng tapi sambal tempoyak udah habis...ikan tu sedap goreng makan ngan nasik panas2 pastu cicah ngan sambal tempoyak..wuhuuuu..mmg maveless..aku ngan enady makan lauk tu je pun dah boleh buat kitorang kekenyangan..erkk..alhamdulillah...

oklah..cukup aku mmbebel pagi ni...
diakhiri dengan muka tuan tanah..hehe..
tata...

SELAMAT TAHUN BARU CINA PADA KAUM CINA YANG MENGANUT AGAMA BUDDHA...

NOTE : yg seronoknye CNY ni kan...aku dapat makan limau banyak2..wuhuuu..besttt...aku adalah penggemar buah limau ye...exspecially limau lokam tu...

♥ honey ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...