jalan jem jugak

kes hari rabu lpas...
tempat kejadian : PLUS Highway - Bidor

punyala extend cuti sampai rabu sebab tak nak jem...hahaha
last2 jem jugak...
sebabnya sekolah cuti lagi rabu tu...aku pun tak tau...
masuk2 je highway bidor...aduiii..kete dah berenti2...sesak..
terpaksa la redah jugak...
nekad...nanti nk kuar balik highway kat exit sungkai...
dah kuar exit sungkai...kete tak banyak..lege..
tapi yg tak tahannye...jalan dia la..lobang2...
terpaksa la aku pegang perut..dahla ujan lebat...
bawak kete pun takleh laju2...
agak2 tgk highway dah tak sesak ( jalan lama Ipoh - KL sebelah highway je, tu yg boleh tau highway sesak ke tak sesak..sape yg selalu balik ke utara taula kan highway ni sebelah ngan jalan lama)
kitorang masuk balik highway ikut tanjung malim....
kete mmg dah tak banyak atas highway..means takdela benti2 dah...
tapi ujan sangatlah lebat....sampai rawang da tak ujan dah...
huhu..ingat sampai putrajaya ujannye...sebab nanti tdo mesti best..sejuk je..hehe

lately ni, highway Utara selatan dah selalu jem la kalau time perayaan...
kalau time raya lagilaaa...menangis la ko ataih highway tu...
tahun ni raya kat umah mertua, lalu Tol Gombak n LPT...
lagi haruuu..sebab satu jalan je nk pegi 3 negeri kan..adoiillaa...
papa...sila sediakan jet peribadi boleh? hahaha

♥ honey ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...