kena terjah lagi

pagi ahad...
lpas je aku masak utl bekfes ~ nasi goreng n goreng ikan gelama masin je
tgh lepak2...enady tgh kemas bilik...ijai tgh layan PS2..aku...hehe..layan farmville..

pinti umah kena ketuk....
sumpah tak dgr org bagi salam...
sebab radio pasang kuat...layan freaky fly 30...
masing2 suspen je...hehe...

rupanya...kak liza..nurse kat klink desa yg biasa aku g check up tu...
huhu..kena terjah lagi...
nasib baikla aku berpakaian sopan..haha..
ni yg aku suke ngan klinik kerajaan ni...
sentiasa memantau ibu2 mengandung sampai dtg ke rumah...


macam biasala...amik tekanan darah..ok..110/70
cuma tak amik gerakan jantung baby sebab kak liza tgk umah aku ramai org kot..hehe..
advice macam biasala...
makan ubat, minum susu...
dan kak liza ingatkan aku..esok bersamaan dgn 18 jan 10
aku ade appointment ngan doc pakar dieticent jam 9 pagi...
enady akan temankan aku..dia amik leave...yahoo..ade org nk drivekan kete..hikhik

nurse check kaki aku yg gatal2 tu..
alhamdulillah..semakin beransur baik..tapi gatal tetap ade...
macam geli gelata tu...

takde penutup entry..=p

♥ honey ♥

5 comments:

masdila said...

suke akk ea ada org temankan,,hehehe

mYpRecious said...

jage diri and baby ye kak ana.. =))

anil lutaze said...

msyallah..sampai dtg ke rumah ke?? baiknyeee

pRincESs_N said...

wahh...nurse siap dtg uma ekk..

Zana Adieyza said...

hope akk sht selalu..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...