layan steamboat @ Johnny

semalam, lupa plak aku nak review kat korang pasal result BSP aku tu...
tu nantila aku citer k...
gambo pun tak amik lagi...

ni nk citer lpas buat BSP yang post dinner tu,
enady lajak kete terus ke Alamanda...
alamanda dari umah aku taklah jauh sangat...
5 minit je...

nak layan steamboat katenye...
huhu..steamboat..nyum nyum...
mmg feveret aku...second time aku makan kat sini..
dulu mase keje kilang, selalu makan kat Kelana Jaya Seafood depan Kastam tu..
tu pun sebab bos aku yg rajin bawak...

kitorang amik yg set B for 2 person ni pun tak abih makan....


enady layan Hot & spicy rice chicken...
tu pun tak habis sebab dok ratah steamboat je...
aku makan steambot je plus minum air ice lemon tea..

♥ honey ♥

2 comments:

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

sedapnye..
fiza tak nah try pon..hehe...tingin gak nk merasa...

pRincESs_N said...

suwitt...g mkn steamboat....da lame x mkn steamboat...

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...