aktiviti hari ahad

hai korang...
selamat petang...
jumpa lagi...
jam tepat pukul 10.30 malam...
say selamat petang sebab hikhikhik..aku tknak tdo lagi..
kang kalau ckp samat malam kang, tu nk tdo dah kan..

kejap je dah hari isnin esok..huhu..
malasnye nak bekerja...huargghhh..malas!
tapi kenala jugak g kerja kan..hikhik

macam biasa la, nk citer ape aktiviti aku pada hari sabtu n ahad tadi...
sabtu tu aku n ijai je ade kat umah...
enady keje da...hehe..ari jumaat dia cuti kan..(sultan selangor kasik cuti)
berlagak ngan aku sebab aku keje..
alih2 sabtu dia lak kene keje..hahaha...

so aktiviti sabtu, takde buat ape sangatla..
aku jadik suri rumah sepenuh masa je...
kemas rumah, basuh baju, sidai baju, masak...dan bla bla..

hari ahad barulah dapat berjalan...
sebab enady cutiii...

pagi2 lagi dah siap2 utk berjogging di Tasik Cyberjaya...
aku tak jogging la...dok je kat bawah pokok...
enady ngan ijai je yg berjogging...
layan lappy sempat setengah jam je sebab tak de charger kan..
celah mane la pulak nak cucuk power supply tu..


enady n ijai sedang streching utk jogging...
hehe..aku takleh jogging, aku layan nilah...
dulu larat lagila nk jalan satu pusingan...
sekarang perut dah beso sket ni, agak penat sket nk jalan...
jadiknye, aku duduk saje...layan FB..

dah setel jogging, main badminton lak dorang ni..
huhu..jelesnye, aku nk main tapi enady bising2 tak kasik aku main..
padahal buleh je kan nk main slow..huhu..
badminton adalah sukan faveret aku tau..

view pada pagi hari...
nyaman kat sini..angin sentiasa bertiupp..besttt..
kalau dpt tdo kat sini..mesti tak bangun2 sampai ptg..hahahaha
ijai kena jaga table, banyak harta atas table tu..hehe...
eleh, layan jiwang la tu...



cubaan enady utk mnjadi kanak-kanak kembali..hikhikhik...
suke ye papa..




♥ honey ♥

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...