selamat pagi

:takpe kan gambar same ngan entry semalam? cuma lain position je..hikhik:

samat pagi pada rakan2 blogger sekalian..
lama kan aku tak say hai hai macam ni..
bukan ape, aku masuk keje kul 7.30 pagi..
sampai2 je opis tu kul 7, aku dah ngadap Farmville..
tuaila ape2 yg patut...hehehe..

kadang2 aku tuai n tanam pastu aku turun cafe beli makanan..
hari ni aku tak turun...
aku ade bawak roti ngan butter peanut..hehe
sape nak..meh meh..

nak jawab satu pertanyaan ni...

Blogger syanaim said...

::ana ni blog mana ko dpt..leh share?sedih woo::

November 5, 2009 5:02 PM



- sya, aku dapat story ni dr blog mmber aku,
http://fazemy.blogspot.com


♥ honey ♥

1 comment:

masdila said...

samo la kito,,,pg bgn tuai maner ptot da tu blik mkn jap,,,masak maner ptot da tu bru siap2 p kolas,,amacam cler x yunk,,,hukhukhuk petani berjayakan,,,

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...