postpaid problem..

aku baru je call Celcom n tanya kan pasal yang broadband aku yang no service lagi tu..
n orang Celcom cakap...

" Celcom sekarang tgh ade problem ngan postpaid...( bil la kan~ broadband pun masuk dalam postpaid)
tgh upgrade..dan kemungkinan malam ini atau esok baru ok.. terima kasih"

uwaaa....makan hati jelah aku ngan Celcom ni tau..
punyalah aku maki2 ( bukan maki sebenarnya) kat dealer tu...
dealer tu kater dia dah active kan..dan siap kasik no akaun kat aku...

org Celcom pun dah konfemkan yg akaun aku dah ade tapi still in progress lagi..

aku bukan tak nak pakai broadband maxis, tapi masalahnye kat area umah aku tu nan ado coveragenye...

dan nyesal jugakla aku tak pegi ke Celcom terus mase register ari tu...
janjinye active 1 hour..
hurmm..nak buat camne....
sabar aje yang mampu aku buat..hehe..


♥ honey ♥

1 comment:

anil lutaze said...

aah...byr bil broadband termasok dlm postpaid..sabr je lah ye ana..bila tang ada problem tu..mmg x dapek nk bantu dah...kena bersabar byk2

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...