hari ahad = lepak umah kakak ipar

lama betuuii aku tak melawat kakak iparku ini...
since raya pun aku tak sempat nk g raya umah dia..
sebab ape tau...
sebab umah dia kat tingkat 3...
penat aku nk naik tangga..
mengah uiii...
tapi disebabkan rase cam dah lama tak g sana...
aku pun syorkan la nak ke sana pd enady...

lagi satu sebab...
hahahhaha..part ni mmg terasa...
akak hantar sms..

"aii..org putrajaya dh x ingat org nilai ke?"

hahahahaha..hambek ko...
kikikikik..
sori kak...

nasib baik time kitorang dtg semalam,
akak still lagi beri layanan hebat...
belanja aku n enady makan sate...
siap masakkan utk aku lagi hari ni..
aku...
aku hanya duduk...layan novel..layan walkman..layan tv...
dan juga layan mata...hikhikhik

bukan aku tknak tolong...
tapi..aku tak dibenarkan ok..
dok diam2 je...
waahhh..syoknye...
kalau tau camni punye layanan...
mmg tiap2 minggu aku pegi sana..hikhikhik..

kul 9 tadi baru sampai umah..
n terus aku tuju ke lappy..hehehe....
on9 la ape lagi...

oklah geng..dh pukul 11.30..
mase utk tdo...
tata n gud nite...

note : thanks papa buatkan mama susu..
baiknye papa..anak sape la ni..hikhik..


♥ honey ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...