di pagi raya Aidiladha 1430

salam semua blogger...
petang2 ni sempat gakla aku on9 walaupun coverage utk broadband ni amatlah menyakitkan hati..
namun aku redha! hikhik...
di sini tiada lagi coverage utk 3G..yg ade cuma GPRS saje...
jadik volume utk internet la tersangatlah sedikit iaitu 19.6MBytes saje..
tapi bolehla aku menuai, bercucuk tanam..cafe world je x dapat nak bukak...
mesti dah hangus habih dah aku punye makanan2 tu...huhu~~

: keluarga belah mertua...lengkap!..:

ok, balik kpd citer asal aku nk story...
sambutan hari raya aidiladha kat sini...
alhamdulillah...agak meriah la..
sebab semua adik badik suami pulang ke kempung...
tak seperti hari raya aidilfitri baru2 ni, aku kan pulang ke kg sendiri...yg lain pun same...
tahun depan insyallah, akan beraya di Pahang pula...
aku juga insyallah akan mengendong budka kecil...
kalau nk dikira, umur babyku nanti adalah 6 bulan...hehehe...
tak sabarnye....
: aku dan suami di pagi raya..:

tentang masakan pula...sangatlah menyelerakan....
birasku iaitu abg lan yang volunteer nk bakar lemang...
diiringi dengan rendang daging buatan akak dan juga rendang ayam buatan emak...
aku? hanya makan..hehehe..sebab aku sampai kampung pun dah pukul 10.30 malam ye...
tapi sempatla aku tolong akak n adik iparku, atie buat kuih tat nenas...
aku tolong tekan saje adunan itu...
alhamdulillah...sedap...akak iparku kate, tu sedap sebab mak buyung yg buat tu..hehe..

esok petang aku akan pulang ke Putrajaya...
bawak mak mertua sekali...
teringin nk jalan sana katenye...
oklah, dah maghrib, aku kena masuk dalam..
kat luar beranda ni..hehe..sebab kat sini je yg dpt coveragenye...
kat dalam dapat juga tapi putus2...

tata...n wassalam..

♥ honey ♥
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...