Taman Tasik Cyberjaya

ok ok...korang dah tak sabar nk tau kan aku g mane ari ahad ari tu..
name taman ni Taman Tasik Cyberjaya
dekat je ngan Putrajaya...
kalau korang nak ke Putrajaya dari Highway Elite yang nak ke KLIA tu...
korang exit di Putrajaya..
dan terus...jgn masuk MEX (Maju Expressway) tu..terus lagi...
dan akan nampak Measat kat sebelah kanan...
jalan depan sikit akan nampak signboard ke Cyberjaya...
dan masuk situ...
then carik Kelan Komuniti Tasik Cyberjaya....
bersebelahan dengan Multimedia Malaysia University (MMU)
dan juga dekat dgn Majlis Perbandaran Sepang...

saje aku taruk gambo beso2..
hahahaha...
nak kasik korang puas mata nengoknye...
nanti kalau korang pegi, rojer2lah aku ek..
leh kita picnic bersame2...

jom layan gambo...



pokok nangka pun ade...









lompatan yang tak menjadi..

cak!


testing testing..

over ke i peluk2 ni ek..hehe..

aku suke sangat ngan yang berjurai2 tu..ape ek nama dia..

pagi2 makan nasi lemak dulu..

♥ honey ♥
Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...