alhamdulillah

sedikit berita gembira aku nk kongsi sket ngan korang...

alhamdulillah...akhirnya...

aku disahkan jawatan dalam perkhidmatan awam ni...

aku telah bekerja dalam perkhidmatan awam ni selama 2 tahun 3 bulan...

rupanya tarikh sah jawatan tu dah lama...

makanya, aku bekerja selama 1 tahun 7 bulan sebelum aku di konfemkan...

terima kasih SPA....

dan itu juga bermakna salah satu wishlist aku utk tahun 2009 sudah berjaya....

yeayy..boleh apply PTK dah utk tahun depan...


♥ honey ♥

9 comments:

ami said...

tu le surat paling bermakna kan.. hehehe PTK dah tak ada kot.. kena ambil KPSL je trus..eheh

Diarihatiku1976 said...

tahniah.. sama-sama kita berkhidmat untuk negara...

CuTeMiUt78 said...

wah.. tahniah ya.. emmm alhamdulilah.. rezeki anak tu

Drama Mama said...

congrats! alhamdulillah dah sah jawatan, cepat gak saya dulu dekat 3 tahun baru nak sah walaupun semua dah lepas, slow mow betul diorang tu baut keja huhu

KAK RAINBOW said...

wow bestnyer. best kalu dpt keja gov.

UnGu VioLet said...

tahniah sis!!!
all the best!!

FareeZan said...

tahniah..rejeki anak pertama kate org.. :)

Unknown said...

tahniah nana! Spa mmg lambat kuarkan surat..sama kes macam akak jugak lani date surat tahun lepas kan?

neway selamat mengambil PTK yer!

LYaFRINA said...

Askum..salam pknalan.... Tahniah yerkk.sbnarnya dh lame jd follower blog ni..just silent2... Jom join Contest sy :-->

http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/2009/10/contest-im-yours.html

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...