juadah berbukanye semalam

tak tunjuk gambar lauk berbuka tak sah kan...
hehehe...bukan ape..
nanti bolehla korang cuci2 mata ape nak masak petang kang kann...
ni lauk semalam mase berbuka...
enady yg beli kat kantin tempat keje dia...
nasib semua sedap...
tapi aku tak lalu nak makan rendang n ikan masak merah tu...
makan sket je...
tekak aku ni nak makan supppp....

nasib baikla ade bende yang mmg feveret aku...
pecalll...tapi aku rindu pecal kat pekan Sabak Bernam
dulu mase kecik2 , nenek aku selalu bawak aku g makan pecal
tapi arwah dah takde...
kena carik sendiri la gamaknye...




lupe nak snap gambar air...
air macam biasa la...
air soya..

5 comments:

::ainbutterfly~ said...

k nana..bile kite nak berbuka same2 ni??

Unknown said...

hari nie tatau lagi nak makan apa yer..hurm

Ana Lyana said...

ain :
hhuhu..ain kan kat kampung lagi...
bila2 pun boleh...
tapi tula ingat nak ajak kak shima sekali...
jomla lepak putrajaya ni...

jivebumz :

pk pk..

kojah said...

tanpa kata2 ke kak?pix sajork?hehe

IMANSHAH said...

mak ai banyak nyer

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...