juadah berbukanye semalam

tak tunjuk gambar lauk berbuka tak sah kan...
hehehe...bukan ape..
nanti bolehla korang cuci2 mata ape nak masak petang kang kann...
ni lauk semalam mase berbuka...
enady yg beli kat kantin tempat keje dia...
nasib semua sedap...
tapi aku tak lalu nak makan rendang n ikan masak merah tu...
makan sket je...
tekak aku ni nak makan supppp....

nasib baikla ade bende yang mmg feveret aku...
pecalll...tapi aku rindu pecal kat pekan Sabak Bernam
dulu mase kecik2 , nenek aku selalu bawak aku g makan pecal
tapi arwah dah takde...
kena carik sendiri la gamaknye...




lupe nak snap gambar air...
air macam biasa la...
air soya..
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...