berbuka secara single di rumah abg gee


actually ni adalah kes pada hari ahad lepas ye...
baru hari ni berkesempatan nak apdet...
kenape aku cakap berbuka secara single???
sebab enady, abg gee takde...
enady g berbuka kat hotel
abg gee kna masuk keje...on call..
ijai..dia takde awek n tak kawen lagi..hikhik

disebabkan aku malas nak tinggal kat umah sensorang...
aku g la lepak ngan kak shima...
dan mase aku dtg dia tgh masak..
hehehe...selamat aku takyah beli..
tapi ade la yg aku beli...beli kuih2..
tu je la...

ok kak shima masak ni...
kerabu sotong..
sedap ok...
aku nak mintak resepi kat kak shima
tak terminta2 lagik...
sepatutnya ayam ni nama dia ayam mask hijau...
cili2 tu kaler hijau la..
tapi sebab takde pewarna hijau...
kita namakan ayam masak coklat boleh?
hahaha
ni songtam, aku yg request kat akak suh belikan sebab aku nak rasa...
mmm..rasenya...
tak menepati citarasa tekak ku...
tak sedapp...
kami hanya bertiga...
abaikan rumah yang agak2 tak kemas tu...
tu adelah PS yang mmg tak boleh nak kemas2...
sebabnya, bila kemas asyiklah bersepah..huhu
adik aku yg no.2..ijai..
aku aka landlord..peace!

4 comments:

::ainbutterfly~ said...

ciannye berbuka 3org je..nak resepi kerabu sotong tu gak la..cam besh je..

Ana Lyana said...

ain :
huhu..cian kan...ain bila balik kampung ek?

masdila said...

nanak gak resepi tue,,,

pRincESs_N said...

aku x pnh mkn kerabu sotong yunk..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...