sekitar majlis perkahwinan ain + anas

aku dah war-war kan ari tu kan yg aku balik kampung for wedding ain n anas...
so, layan gambar2 dorang...

: dengan 2 kali lafaz anas selamat menjadi suami kepada ain :




: tgkla tu, aku yg mula berisi...hukhukhuk..tembamnyer daku.. :





: moral of story - time nikah tu jgnla pakai tudung keras ni...susah tau laki nk cium dahi pompuan..banyak kali shot dorang ni... :



: adik beradik ain n adik2 aku.. :

: keluarga baru ain :



: langit yang gelap~~~ :





: amat contra..biru n pink :


: kami yang biru :

2 comments:

Unknown said...

manyak nye gambo puas la nengok..hehe neway ain dah pon selamat ye tak..

biru pon biru laa..hihi

fazemy said...

Cantikla Ain dia. suka aku tgk dia pakai baju warna pink tu. naik kaler dia.

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...