Lelaki Idaman

pagi tadi aku dengar lagu ni kat dalam kete...

mase drive nak g keje...

aku tak ingat la pulak radio ape...

sebab aku dok tukar2 channel fm ...

sama ada Hot.fm atau Sinar.fm

Fly.fm tak mungkin...hiks=p

mengingatkan aku kpd kenangan mase mula2 nak bercinta ngan enady...

kan lagu ni tgh femes mase tu..kira2 4 tahun lpas la...

soundtrack utk cerita Tentang Dia...

g mana2 mesti ade lagu ni...

**********

Lelaki Idaman - Melly Goeslow

Oh tak pernah ku duga

Hidup ini menjadiberubah

Cahaya gemerlap di sini

Sinari setiap langkahku

Oh semenjak denganmu

Semua gundah menjadiberubah

Keyakinan semua tentangcinta

Kembali tumbuh di hati

Oh... ku bahagia

Ada engkau lelakiku

Di hatiku hanya ada kamu sayang

Di mimpi malam ku ada kamu sayang

Semua ini hanyalah untukmusayang

Semua lagu tercipta

Hanyalah untukmu ohasmara

Oh lelaki idaman

Memang kamu tak ada yang lain

Semua gambaran idola

Segalanya ada padamu

download lagu ni :

lelaki idaman

Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...