Kursus Slaid Persembahan

Hari Kedua...
hari ni belajar Photoshop sambung yang semalam...
n sekarang ni tgh belaja Microsoft Powerpoint yang version 2007...
kurang paham la aku...
sebab mata ni ngantuk lebeyy..hiks=pMakmal Komputer Tingkat 8
nampak tak aku??
kat ujung sekali tu...baju kaler oren..

aku kursus berdua sahaja dari seksyen aku...
aku n prettydyana..
rajin tol fasilitator tu nangkap gambo aku..
gambo ni aku amik kat website BPTM~ bhg Teknologi Maklumat
di mana setiap kursus yang ade, orang akan amik gambar n masuk dalam galeri...
website dorang tu buat masa ni, hanya untuk internal sahaja...
korang takleh nak surf..


Post a Comment

Done 1st Ramadhan

Selamat berpuasa uolls... Selesai dah 1 Ramadhan ye. Aku tahun ni amik yang waktu kerja yang masuk kul 8 pagi balik kul 4.30 p...