dah lama tak makan2 gini


satu ketika dulu di opis aku..
sila klik http://honeysour.fotopages.com/?entry=1610762

sekarang...
dah takde..bukan dah takde tapi aktiviti tu dah kurang...
masak2 dah takde lagi...
sebab...geng2 anak dara ramai yang dah bertukar dan juga berkahwin
kalau ade pun, beli kat luar n makan ramai2..
tu biasa lah kan...

pagi tadi..sempena nak puasa ni...
staff opis ni ade buat masak bubur kacang n masak mee kari...
mee kari masak dari umah la...
bubur kacang masak kat opis...

mee kari : sponsored by kak ayu...











note : rindu zaman masak2 dulu mase ana aka miera, shida n dila ade lagi kat opis ni...
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...