aku rindu kat hpku


rindu kat hp aku larr...
hp..hp..mane ko pegi...
sape yang kidnap ko ni..
huhu...
bagi la balik sape yang jumpa tu...
aku dok terbayang2 lagi hp tu kat tangan aku ni...
g mane2 je mesti nak bawak hp...
tapi luper, yg hp ku itu sudah tiada...
bagila balik weiii...
uwaaaa....
enady kate nanti dia nak belikan aku hp yang murah2 je...
yang second hand...
eh kalau boleh yang 3rd hand dia kate...
uwaaaa....
dahla asyik kna perli + bebel je ngan dia....
tak nak sedapkan ati langsung...

tapi salah aku jugak..
yela..mau dia tak marah...
buat kali ketiga dalam mase 2 tahun aku ilang hp...
huhu...
semuanya brand sony ericson..
aku tak reti nak pakai brand lain ni..

Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...