suke bila tgk.......


hehehe..aksi agak kurang sopan...

hikhik...korang tau tak aku masak lauk ape bila enady buat aksi agak tak senonoh macam gambar kat atas tu...?
aku masak lauk kari sardin je tau...
aku yang kat sebelah ni..
tertanya- tanya...
papa ni lapar sangat ke
atau
sedap sangat..?
hehe...

enady jawab:
sedaaapppp.....

hahahaha...aku nyakat la dia...
ke papa jaga hati mama ni..
padahal papa lapar kan...

enady : taklah..betul la sedap...

ape yang aku nak cerita kat sini adalah...
aku cukup bahagia bila suamiku suka kan masakan ku...
dah cukup untuk buat aku bertambah semangat nak masak setiap masa...

ok dahhh...
esok hari sabtu...
enady keje...
aku sorang2 kat rumah...
banyak keje nak buat...
nak basuh baju..
basuuh kete...
kemas rumah...
masak...

selamat berhujung minggu uols...
take care...

5 comments:

S u H a I d A said...

hehehe..comey je korang ni..paling best tgk inai ada lagi tu..=)

Puan Anim said...

bhgia dpt husbnd cmtu..mghargai..thniah la.. x wish pn akak kawen ritu

anil lutaze said...

nak jgk...saya amatlah die hard fan sardinnnn

pRincESs_N said...

wahh..suwittt je korg....wehh..aku kebzan skg ni...

pRincESs_N said...

wahh..suwittt je korg....wehh..aku kebzan skg ni...

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...