suke bila tgk.......


hehehe..aksi agak kurang sopan...

hikhik...korang tau tak aku masak lauk ape bila enady buat aksi agak tak senonoh macam gambar kat atas tu...?
aku masak lauk kari sardin je tau...
aku yang kat sebelah ni..
tertanya- tanya...
papa ni lapar sangat ke
atau
sedap sangat..?
hehe...

enady jawab:
sedaaapppp.....

hahahaha...aku nyakat la dia...
ke papa jaga hati mama ni..
padahal papa lapar kan...

enady : taklah..betul la sedap...

ape yang aku nak cerita kat sini adalah...
aku cukup bahagia bila suamiku suka kan masakan ku...
dah cukup untuk buat aku bertambah semangat nak masak setiap masa...

ok dahhh...
esok hari sabtu...
enady keje...
aku sorang2 kat rumah...
banyak keje nak buat...
nak basuh baju..
basuuh kete...
kemas rumah...
masak...

selamat berhujung minggu uols...
take care...

Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...