SR

yeeehaaa....
dapat jugak aku makan kat SR ni ~ secret recipe
yelah, seblm ni kan...enady mmg tak gemar sangat makan2 macam ni...
jadiknye semalam, dia turutkanlah kehendak isterinye ini...
thanks papa...luv u..

ni kes semalam la ni...
semalam, balik keje enady yg amik...
dia cakap nk beli barang dapur sket...~huhu...dia yg nk beli tau..nampak sangat aku ni malas nk pk beli ape...
pas beli barang2 dapur kat Mydin, Putrajaya
tu yg menyinggah kat SR..
enady tak tau nk makan ape...
last2 ni je yg dia pilih sebab dia nak makan aku masak kat umah...
adoyaii papa...
baru aku nk ngelat taknak masak...
hihi..
enady pilih brownies walnut...
sedap wooo..sebab salut coklat yang dia baru taruk..
panas lagi coklat cair tu...
aku nak kek walnut...tapi dah habis...
huhu..aku mmg nk sangat walnut tu...
nak blah dr kedai rase macam kurg sopan lak kan...
sebab enady dah order n waiter tu dok tgu kat tepi tu...
last2..tiramisu pilihanku...
tapi makan sikit je...
tak sedap sangat sebab rase nescafe...
ape2 pun..enady dah janji..
kalau ade rezeki a***, dia nak bawak aku makan kat Bagan Lalang...
huhu..sorga makan tu...
tak sabr.....

note : tak sabar nk tgu jumaat ni...
ape tu...? hikhik...=p

3 comments:

Unknown said...

wahhhh apekah?? tak sabar nk tunggu jumaat nie jugakkkk


yeahhhh :p

ct rahani said...

wah dapnya kek.. huhuhu..

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

dah peknen ke??
hehee
sesuatu sungguh..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...