makan beramai-ramai

ni adalah kes ari Selasa yang lpas...
aku dapat call dari ijai
bagtau yang nisa masuk hospital..
kna apendix...
aku pun bergegasla balik keje tu terus g hospital...

sampai2 hospital, tgk abg gee, kak shima n ijai dah sampai kat wad...
nisa..ok..tak teruk sangat la...
tapi kan tahan kat wad la..
sebab doktor nak cek kalau ade ape2 kan...

lpas tgk nisa tu...
semua nak lepak umah aku...
maknanye..aku kna masak la...
sebab balik keje tu mmg aku tak masak ape2 lagi..
sampai umah, masak je ape2 yg patut...
hehe...patut ke...
aku masak lauk sup telur, ikan goreng n sambal tempoyak..
very the simple kan...
sambal tempoyak wajib ade...
mmg aku nak bagi semua terliur...
hehe..
mmg terliur pun...
makan semua licin..
siap ade org tu sampai jilat2 jari..
hahahahahha...
oh ain, harus ye buat sambal tempoyak utk bakal suamimu ituuu...hikhik

papa, bila nak beli meja makan yg besar sket ni...
sian dorang semua makan atas lantai je...
huhu...
awek kat atas ni bakal mengikut jejakku pada 2 ogos nanti...=p

1 comment:

pRincESs_N said...

cm besh je..t aku dtg uma ko..msk tuk aku ekk..

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...