kenduri kahwin @ Felda Palong 2

hari sabtu lepas, ntah macam mana...
terpegi lak kenduri kawen kat Felda Palong ni...
aku tak knal pun..
tapi akak ipar beria ajak pegi...
kitorang pon g la satu kete ngan family dia...
nasib baik la muat...
pengantin lelaki ni kira anak buah kpd husband akak ipar aku la...
ooo..mcm tu ek..
SElamat Pengantin Baru buat ajib dan Rozi ~ nama pengantin pompuan tu aku baru tau..hehe
kecik je pengantin nye...
tapi bukan sebarangan kecik..
lecturer ni kat kelantan...
Universiti ape ntah...
bolehla majlisnye...
walaupun panas rembang rembang...

dah alang2 aku ke Kuala Pilah kan...
aku nak jumpa seseorang la lpas balik knduri tu...
sape diaa??? nantikan...next entry...

No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...