kenduri kahwin @ Felda Palong 2

hari sabtu lepas, ntah macam mana...
terpegi lak kenduri kawen kat Felda Palong ni...
aku tak knal pun..
tapi akak ipar beria ajak pegi...
kitorang pon g la satu kete ngan family dia...
nasib baik la muat...
pengantin lelaki ni kira anak buah kpd husband akak ipar aku la...
ooo..mcm tu ek..
SElamat Pengantin Baru buat ajib dan Rozi ~ nama pengantin pompuan tu aku baru tau..hehe
kecik je pengantin nye...
tapi bukan sebarangan kecik..
lecturer ni kat kelantan...
Universiti ape ntah...
bolehla majlisnye...
walaupun panas rembang rembang...

dah alang2 aku ke Kuala Pilah kan...
aku nak jumpa seseorang la lpas balik knduri tu...
sape diaa??? nantikan...next entry...
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...