@ kebun


ok..pas balik dari Umah kak rina tu...
akak nak singgah umah mak mertuanya...
kat Talang, Kuala Pilah...
kampung tu memang kampung betul...
sangat kampung...
suasana yg damai je...
dgr kicau kicauan burung dan unggas...
air maindi dari bukit..
huhu..best sangat...nyaman je rase...
aku dah banyak kali g Talang ni...
sejak akak ipar aku dok kat Tanjung Ipoh lagi...
dah nama pun kampung kan/..
mestilah banyak pokok2 buah buah...
tanaman sayur sayuran...
huhu,...syok syok..
sempatla aku rembat pokok cili ni...
aku sedekah kat mmbr2 opis...
kat umah je aku nak tanam 5 pokok...
senang..kalau nak masak ape2..petik je...
rambutan gading...
yuhuuuu..banyaknye.....
aku dok ngadap rambutan ajelah...
see....enady tu tgh pk...
kalaulah aku ade kebun mcm ni...hikhik
tukang petik...
aku tukang makan..hahahaha=p
geram kan tgk cili2 ni...
kat umah aku..bila la nk besar pokok tu...

tuh tuh..siap ade lembu atas jalan...
najis dia mmg merata2..
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...