saat indah


bila aku ingat detik n saat ni, mesti aku tersenyum bahagia...
lepas balik dari Solat Jumaat pd Jumaat lpas...
aku mmg dah standby lauk2 n nasik untuk lunch...
sebab enady kate dia nak makan lpas balik solat jumaat nanti...

enady masuk umah...
aku : papa...nak makan terus ke... enady : boleh jugak...

aku pun taruk nasik dalam pinggan n kitorang makan...
dlm mase tengah makan tu la...sembang2 n enady cakap...

enady : ma, tima kasih banyak2 masak utk papa, jaga makan pakai papa, layan papa...
aku : ish papa ni, tu kan tanggungjawab ma...mestilah ma kna buat...
enady : yela..tu pa tau..tapi kan...lain tau life papa sekarang ni...rase bahagia sangat...rase dah lengkap hidup papa ni...
aku : hikhik..mmgla lain, sebab dah kawen...~ aku buat mcm biasa je, sambil makan2...enady dah mula la nak romantik2 tu...

enady : seronok la rase bila dah kawen ni...makan pakai berjaga...tgk, balik solat jumaat je, ade org sambut...ade org layan nak makan...lainla dari life bujang dulu..makan tak tentu, pakaian sendiri jaga...mmgla dulu pun urus kan jugak sendiri tapi sekarang papa takyah dah nak beban pk pasal tu semua..sebab papa dah ade mama...

aku : dalam hati girang sambil loncat2, hidung pun dah kembang semacam...hahahaha..

note : i love you so much papa...

oh ye, kalau korang nak tau...enady ni bila dah kawen ni..romantik dia makin lebih2 plak...suke suke...=p
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...