resepsi belah lelaki

hai semua...
aku dah balik putrajaya...
tapi aku kat umah abg gee n kak shima ni..
esok aku kna hantar adik aku si ijai tu ke HKL..
dia ada interview...hari sabtu yg lpas...13 jun 09
adalah Majlis REsepsi sebelah lelaki pulak...
kat Jengka 17...
aku tak tau nk citer ape..blur plak malam2 ni...
korang tgk ajerlah gambar ek...
ni dari kamera canon aku tu je...
nk bagitau korang.., aku tak suke make up kat pahang ni...
very the cincai ok...
tu nanti2 aku citer...
kalau korang tgk gambar aku tu tak cantik...
maaplah yer...bukan salah aku...



cukup 5 adik beradik ku...

fotografer yg sgt best...
sesi outdoor...
gambar kat kamera dorangla...
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...