pindah rumah

oppss..tajuk...
bukan aku yg pindah rumah yee..
enady yg pindah umah...
dia dh angkut barang2 dia utk masuk ke umah aku...
kami akan tinggal di Desa Pinggiran Putra, Sg. Merab...
alamat tulis Kajang...
tapi tempatnye dekat ngan PICC, Putrajaya...
ikutkan nk pindah hari sabtu ahad ari tu..
tapi bnyak sangat hal nye...
jadinye, hari kerja saje...
tapi ade perkara yg buat aku hangiiinnn satu badan...
pada lelaki yang bernama Usop (bukan name sebenar)...
aku sangat marah dengan ko..
ko sudah menyusahkan orang...
ko yang siap berjanji bagai..
ko jugak yang mungkir janji...
mungkir janji dgn alasan yang tak munasabah langsung!!!

ko ingat tak penat ke angkat barang tu...
keje ko bukannye aku suh ko angkat barang pon,...
ko bawak je lori tu sampai ke tempat yg nk pegi...
siap aku bagi ko upah lagi tau!!!..
huhuu..
aku geram ya amat...
nasib ade enady yng menenangkan aku...
ikutkan hati..eeeiiii...geram geram...
oh ye, aku tau ko geram ngan aku sebab ape...
sebab aku tolak cinta ko kan..
hahahahah...mcm drama pulak...
tapi mmg aku menyampah ngan mamat ni...

alkisahnye, enady dah berjanji dgn dia 2 hari sebelum semalam utk sewa lori dia...
nak angkut barang2 enady..
ke Putrajaya...
ok..takde hal la kan...
then, sampai waktu yg dijanjikan...
sebelum tu lagi...
enady dah call kul 6 ++ la...
utk reconfirm balik...
dia kater ok..takde hal punye...
janji kul 8 mlm tgu kat Esso Putra Heights...
sekaliiii... tgu punye tgu...tak jugak kunjung tiba...
enady call, kater dah otw dah..
aku yg tgu kat umah Putrajaya ni..
dah x sedap ati dah ni...apsal lambat lak ni..
kater kul 8 kan...
kul 10.30 mlm, si usop call cakap kunci ilang..
tak jumpa n tak tau letak mana...
waaakkkk luuu laaa...
tadi ko ckp otw kan!!!
tapi baru sekarang ko kater kunci ilang...
ape ke jadahnye tu weiii...
aku gerammmmmm!!!!!

note : nak kawen ni tak baik marah2 kan..
sabar na sabar..

1 comment:

pRincESs_N said...

saba2 weh..jgn mara2....nti ilang seri..nk seri x..?? hehehehe

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...