INTRO

untuk permulaan, aku bagi intro sikit2 dulu ek...
sebab aku busy sangat ari ni..
untuk tidak menghampakan korang aku tempek gambar2 aku mase malam berinai, nikah n sanding...
tapi ni semua pakai kamera aku dulu...
bukan dari jurugambar yang aku bayar utk amik gambar kawen aku..
malam berinai ~ malam berinai ni tak plan pun...
tapi dah ayah aku tempah orang main rebana malam tu...
seelok2nye kena ade pengantin...
baju pun ade, tinggal aku sarung je...
make up sendiri..hehe..
dan ditouch up oleh sepupuku..ella
nikah ~ pagi kul 10.00 aku selamat dijabkabulkan...
aku nikah kat masjid...
hari yang sama aku sanding..
sanding ~ make up nye heavy sangat...
tapi takpe..aku suke je...
Post a Comment

Selamat Hari Rayaaaaaa 2017

hai uollsss... Jangan suruh ai tukar tajuk ye. Sememangnyaaaaa betulllll niii adalahhh entryyyy Rayaaaa 2017777 kahkahkahkahkah. Weyhhh,...