INTRO

untuk permulaan, aku bagi intro sikit2 dulu ek...
sebab aku busy sangat ari ni..
untuk tidak menghampakan korang aku tempek gambar2 aku mase malam berinai, nikah n sanding...
tapi ni semua pakai kamera aku dulu...
bukan dari jurugambar yang aku bayar utk amik gambar kawen aku..
malam berinai ~ malam berinai ni tak plan pun...
tapi dah ayah aku tempah orang main rebana malam tu...
seelok2nye kena ade pengantin...
baju pun ade, tinggal aku sarung je...
make up sendiri..hehe..
dan ditouch up oleh sepupuku..ella
nikah ~ pagi kul 10.00 aku selamat dijabkabulkan...
aku nikah kat masjid...
hari yang sama aku sanding..
sanding ~ make up nye heavy sangat...
tapi takpe..aku suke je...

11 comments:

Ceera said...

cantikkkkkkkkk

lain sangat muka ko..

Zumie said...

cantekk mekap....:P
selamat penganten baruuu

berseri-seri

khasyikelvin_ said...

suka tgk honey dgn baju pink tu...santek!

cikpuanmiera ^__^ said...

mekap time nikah tu yg lawa babe...
fuhhh.. terserlah ke ayuan ko..
lalala~

fazemy said...

Yeyyy dpt tgk. Aku suka mekap time ko nikah. Lembut je..Pink gitew...santekkk...Tahniah Ana!

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

cantekk lerr..
berubah muka...
berseri betull...mabelesssss....

time nikah tu muka mmg berubah...sweet jekk..

cepat update gambar yg lain...

selamat penganten baru yeee...

attyfir said...

pakai baju pink ke peach tu so sweet nana..

lupas nana ,kty nak ucapkan selamat pengantin baru..

pRincESs_N said...

aku sukerr tgk make up nikah ko tu....cantek ya rabbi...sgttt wehh...

Unknown said...

selamat pengantin baru nana!! cantek la baju nikah tu.. pink kalerrr maa

Sis Lin said...

suke makeup sanding tu..nmpk jelass kepepelan nye..hahahah

Alya Shaka said...

cantikkk! i likeee

congrates dearrr!

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...