Drag Me To Hell


tagline : Christine Brown has a good job, a great boyfriend, and a bright future. But in three days, she's going to hell.

Filem tahun 2009 yg berjaya buat aku terjerit2 dalam panggung..
huhu..giler scary...

sinopsis :
mengisahkan seorang wanita bernama Christine Brown...
dapat kerja yg bagus ~ bank executive
dapat boyfren yang baik n kaya...
satu hari, di hari ketiga dia bekerja...ade serang perempuan tua yang dtg ke bank utk melanjutkan loan rumah dia..
disebabkan umurnye yg dah terlalu tua,
pihak bank tak dapat nk approvekan loan perempuan tua tu ( Mrs. Ganush )
citer ni agak menggelikan jugak..yurkkkk...
Mrs. Ganush tu merayu2 utk panjngkan loan rumahnye sehingga melutut dan memeluk Christine...
dan Mrs. Ganush tu terjatuh depan orang ramai...
Mrs. Ganush terlalu malu dan berdendam dgn Chris...
Mrs. Ganush merupakan pengamal black magic dan dia sumpah Chris tidak akan aman sampai bila2...
banyakla aksi2 lepas tu...aku nk citer panjang sangat plak kang...
ending dia mmg sedih...aku sampai bergenangla jugak air mata ni...
sedih wooo...korang g tengoklah ek...
simple je citer dia sebenarnya...
cuma banyak terkejut...n saspen...
aku bagi 4 1/2 bintang...1/2 lagi tu sebab ending dia tak best...huhu..
yg lian2 mmg best...
nak tau dengan lebih lanjut...klik sini..

Christine Brown nama betul dia Alison Lohman
cantikla dia..suke aku tengok...

Mrs. Ganush


No comments:

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...