ade iras ke?

hahaha...
mase kejadian adalah di rumah mak mertua ucu aku...
mase tu ade kenduri tahlil..
ade adik beradik ucu ali aku ni..~ mak ngah...
dia dok perhatikan enady aku tu...
dah lama kemudian..adela dekat sejam....
pastu dia tanya kat aku...
macam penah nampak la laki tu...
sape ek..kat mane ek..

hihihi..aku senyum je...
pastu ucu aku menyampuk...
itu husband anak buah ros la..
yg baru kawen last week...

yg mak ngah tu, dia pegi wedding aku...
tapi dia tak ingat sebab pakai baju lain kan..
mase kenduri kan pakai baju pengantin..
pastu enady pakai kemeja je...
lain la kan..

mak ngah tu cakap...
kita ni ade sedara ngan alif AF6 tu ke?
habis tu knape alif tu datang??

kahkahkahkahkahkah...
aku nak tergelak sakan wey...
tapi aku kontrol je...
muahhahahaha...
tula aku nak tanya korang,
enady tu ade rupa mamat ni ke?

dulu mase AF2...
org kater muka enady tu macam muka Felix ni hah?
ade ke?

hurmmm..macam-macam...pelanduk tujuh serupa kan...
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...