minggu terakhir aku bergelar bujang

huhu..tup tup
tinggal lagi seminggu je aku bergelar isteri..
no more bujang2 ek..
sedih pun ade
suke pun ade..

tak sabar rasenye nak menempuh alam rumahtangga...
org kate penuh berliku...
aku harap aku dipermudahkan la dalam segala hal..
aminnn...

bermula dengan salam perkenalan....
banyk kali dah rasenye aku tempek gambar ni...
utk mkluman korang,
dulu dia bos aku mase aku keje kilang dulu...
aku jadi final checker..
dia supervisor..
memula masuk aku mmg single...
so, ramaila laki nk tackle..
aku kan keje kilang ramai laki...
tetiba aku sorang je bunga...no wonder la kan..hikhik
nanti2 la aku citer kesah2 aku ngan enady ni..
dia yg setia menemani...

kawan hampir 3 tahun..kami mengikat tali pertunangan..
tanggal 09 Februari 2008..
perasaan ketika itu alangkah indahnya...


ala..aku tak reti nak buat ayat2 jiwang di kala aku kebusyan ni..
aku mmg betul2 busy lately..

tanggal 07 jun 2009..
aku akan menjadi isteri kepada lelaki ini...
owhh papa, ma amat mencintaimu...
semoga mahligai yang kita bina akan kekal selamanya...
Post a Comment

Girl's Trip : Pulau Perhentian Part 1

Hai hai hai uolls... Lama sangatttt tertangguh entry ni... ahkak busy dik non. Busy macam-macam hal lah. Hari ni baru dapat bukak folde...