saya keseorangan =(

housemate saya dah pindah ke Penang...
kak jijah...
rinduuuuuuuuu...
kak jijah dapat tukar Penang sebab husband dia keje kat sana...
bayangkanlah 2 tahun dok berasingan as suami isteri...
tak sangguupppppp kan...=p
ni bilik utama...bilik utama ade kipas siling..
ni bilik kak jijah...
hari sabtu ari tu dia pindah...
kebetulan plak sepupu saya kawen..
so, tak dapatlah nak tolong ape2...
tapi takpe kak jijah cakap takyah tolong..
sebab askar2 dia ramai..
heheehe..
ni bilik saya..
nampak tak brown tu...
nampaknye dia takde geng jugak..
sebab Pooh kak jijah yg besar gedabak tu pon kna angkut sekali...
ni bilik belakang..
sebelum ni mmg jadi stor tempat simpan barang saya ngan kak jijah..
sekarang tinggal barang2 saye saje...

kat dapur masih lagi bersepah...
tak sempat nak kemaskan lagi...
sebab takde kabinet nak letak barang2 tu...
dapur tu...takkanla nak letak kat atas lantai plak kan...
mau pecah simen tu nanti bila masak2...
oppss...gambar tandass!!!
takpe kan uolsss...
kat hall...nasib baik kak jijah tinggalkan langsir panjang tu...
kalau tak mau terlapang sliding door tu...
hehehe..tinggal la peti ais saya yg comel tu je kat depan...
lpas kemas2 terus gerak Puchong..
tdo umah abg gee...
sebab nak tgk bola...
kan man U lawan FC Porto...
kul 2.45 pagi tu...
last2..bola yng tgk saye...
hehehe

2 comments:

Sis Lin said...

ala sian nye dia..meh pindah dok dgn sis lak..

Unknown said...

bestnye dok sorang2.. ala tak per tak lama lagi dah duduk sekali ngn abg sayang..hihi

Hello!

Hello! I'm Back! Hahaha... Saje nak meninggalkan jejak kat entry tahun 2022 ni... jumpa lagi nanti.. :) ♥ mama Muhammad Dani Emir ♥ Nur ...